Модель контент-пакета та середовища виконання для освітніх веб-ресурсів (Sharable Content Object Reference Model (SCORM®)) була створена в 2000 році урядовою Програмою “Ініціатива з дистанційного навчання (ADL Initiative) для розв’язання проблем сумісності, повторного використання та довговічності електронного навчання. Це дослідження зумовлене проблемами, з якими стикнулися організації підприємств в процесі оновлення систем або зміни постачальника, що часто вимагало від них відмовитися від дорогого контенту та почати роботу з нуля. З іншого боку, великі постачальники контенту часто визначають своє власне середовище доставки, що вимагає від організацій впровадження різних модулів доставки для кожного постачальника контенту. Щоб надати організаціям можливість повторного використання освітніх компонентів у різних додатках та середовищах, незалежно від використаних для їх створення інструментів, ADL Initiative очолила та провела дослідження, необхідні для забезпечення відокремлення контенту від обмежень часу на виконання, залежно від контексту, та власних систем, з метою включення його до різних програм.

У зв’язку з цим ADL Initiative розробила модель SCORM для застосування стандартних веб-технологій та нових специфікацій для технологій навчання. SCORM дозволив організувати електронне навчання на основі браузера з можливістю підключення та відтворення, повторного використання навчального контенту.

Відповідно до серії інструкцій Міністерства оборони США – остання з яких DoDI 1322.26 – SCORM був офіційно визначений одним із дозволених варіантів відстеження метаданих для електронного навчального контенту Міністерства оборони.

Щоб розширити ці концепції для відстеження даних про ефективність нових можливостей навчання (наприклад, мобільного навчання), DoDI 1322.26 було оновлено, щоб дозволити використати потужніший стандарт під назвою Experience API, або xAPI. На відміну від SCORM, xAPI можна використовувати для відстеження та обміну даними мобільного навчання, симуляцій, віртуальних світів, серйозних ігор, реальної діяльності, пристроїв, експериментального навчання, навчання в соціальних мережах, автономного навчання і т.д.

Ресурси