Дистанційне навчання |
це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів та студентів на різних етапах навчання i самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі. |
Посилання
|
Дистанційна форма навчання |
форма організації навчального процесу у закладах освіти (ВНЗ, ЗПО, ПТНЗ, ЗНЗ), яка забезпечує реалізацію дистанційного навчання та передбачає можливість отримання випускниками документів державного зразка про відповідний освітній або освітньо-кваліфікаційний рівень. |
Посилання
|
Інформаційно-комунікаційні технології дистанційного навчання |
технології створення, накопичення, зберігання та доступу до веб-ресурсів (електронних ресурсів) навчальних дисциплін (програм), а також забезпечення організації і супроводу навчального процесу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засобів інформаційно-комунікаційного зв’язку, у тому числі Інтернету. |
Посилання
|
cmi5 |
Специфікація cmi5 розроблена як заміна SCORM® для забезпечення сумісності навчального контенту та систем управління навчанням (LMS) за принципом plug-and-play. Вона визначає, як навчальні курси упаковуються, імпортуються, запускаються, аутентифікуються та повідомляються, та допомагає спростити використання xAPI у контексті LMS. Специфікація cmi5 містить багато елементів профілю xAPI. |
Посилання
|
Веб-середовище дистанційного навчання |
системно організована сукупність веб-ресурсів навчальних дисциплін (програм), програмного забезпечення управління веб-ресурсами, засобів взаємодії суб’єктів дистанційного навчання та управління дистанційним навчанням. |
Посилання
|
Веб-ресурси (дистанційні курси) |
систематизоване зібрання інформації та засобів навчально-методичного характеру, необхідних для засвоєння навчальних дисциплін (програм), яке доступне через Інтернет (локальну мережу) за допомогою веб-браузера та/або інших доступних користувачеві програмних засобів. |
Посилання
|
Психолого-педагогічні технології дистанційного навчання |
система засобів, прийомів, кроків, послідовне здійснення яких забезпечує виконання завдань навчання, виховання і розвитку особистості. |
Посилання
|
Електронний освітній ігровий ресурс (далі - ЕОІР) |
різновид електронних освітніх ресурсів, що поєднує пізнавальну та розвивальну функції, містить цілісний теоретичний матеріал і компетентнісні завдання з навчального предмета, подані в ігровій формі; |
Посилання
|
Репозитарій |
ресурс у мережі, де зберігаються і підтримуються публікації. Найчастіше дані в репозитарії зберігаються у вигляді файлів, доступних для подальшого поширення по мережі.
Зазвичай репозитарій надає доступ до дисертацій, монографій, наукових видань та праць науковців, навчально-методичних матеріалів, патентів та кваліфікаційних робіт студентів. Репозитарії програмного забезпечення містять добірки пакетів програм з однієї або кількох тематик. |
Посилання
|
Профіль xAPI / Специфікація профілю xAPI |
Профіль xAPI – це набір правил, спільних словників, шаблонів даних, контекстів та розширень, необхідних для реалізації xAPI, для певного домену або типу носія. Правила та структури xAPI, яких мають дотримуватися всі профілі xAPI, визначені у специфікації профілю xAPI. |
Посилання
|